onsdag den 8. februar 2012

Babytæpper er blevet færdige

Endelig har jeg fået gang i symaskinen, det vil så sige min mors maskine eftersom min er gået kaput. Var eller en fin maskine jeg havde arvet efter min mormor men nu er den altså kørt død. Er rigtig glad for tæpperne, det blå kan passe som sengetæppe til Bettemandens seng og andet er perfekt til at have med når man skal noget nogle stder. Har brugt flees stof som mellemstykke så de er dejlige bløde.
Er blevet helt vild med at sy sæpper så er flugs gået i gang med flere, arbejder bland andet på et kun med børnefigure men det tager nu noget tid efter som jagten på børnemotiver er svær. Drømmer stadig om at få fingerne i noget smølfe stof:)  Ellers står den på et tæppe i gule og brune farver, selvfølgelig med retro stoffer hvis de slår til.  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar