lørdag den 17. marts 2012

En dag i haven

 I dag har vi været i haven for igen i år at forsøge at komme godt fra start og holde ukrudtet nede. Jeg kan godt lide havearbejde men er måske ikke altid så god til at prioterer det. I dag fik jeg fikset et par krukker op, plantet nogle blomster og fjernet ukrudt fra nogle bede. Naboen var så sød at forærre mig blomster til haven og kyllinger til troldhasselgrenen.
Ukrudts bekæmpelsen var dog ikke helt så let da vores hund Quark syntes at vi konstandt skulle lege med eller han skulle ligge i det jord jeg lige havde revet pæn. Kunne ikke lade være med at fange ham på et foto for han er jo bare uskyldig og særdeles selvskabelig....

8 kommentarer:

  1. Hmm åh den have :)
    Jeg kan faktisk også godt lide havearbejdet, og nyder når der er pænt og ingen ukrudt. Problemet er bare at jeg ikke prioriterer det højt nok + at jeg ved at 1 time derude ikke batter noget som helst :)
    Nå men foråret kommer vel alligevel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer vel an på hvor tit man tager en time.. Vi bor i et pensonist kvartet så syntes konstandt der er dårlig samvittighed over at vores have ikke er i nærheden af naboernes...:)

      Slet
    2. åh det kender jeg- vores naboer er også nogen med alt for god tid- og mange meninger om hvad der ser pænt ud... så må indrømme at jeg ikke efter 2 år endnu er faldet helt til.... hm...

      Slet
  2. Så lækker en hundebasse :-) godt at man kan nyde have på mange måder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, vi har en have der skal bruges:)
      Fik forresten aldrig sendt dugen til dig, er du stadig interesseret? Den koster 30 kr eller du må også bare sende en overraskelse til mig.

      Slet
  3. Det med en overraskelse kunne være fint- havde helt glemt dugen :-) hvad vil du gerne overraskes med? Jeg tænker jo på stof i farver? .-)ps skal på ferie lige om lidt så der bliver nok lidt stille....

    SvarSlet
    Svar
    1. tja det må du selv finde ud af:) For tiden er jeg vild med orange, grøn og blå. Og tag nu og nyd din ferie, jeg får nok først sendt i weekenden. Rigtig go ferie

      Slet
  4. ok- jeg lægger en seddel til mig selv om at lave noget til dig når jeg kommer hjem igen :-)

    SvarSlet