torsdag den 8. marts 2012

Gårsdagens genbrugsfund del 2...

Disse smukke retro børnetallerkner fra Kahle var jeg så heldig at finde. En med Klodshans og en med kejserens nye klæder. Jeg har længe ledt efter noget fed børne porcelænsservise. Helt klar nogle jeg skal ud og jagte flere af.

 Selvfølgelig blev det også til lidt Erik Kold og en shopping kurv til når Valdemar skal have hans eget køkken. Min mand mener dog ikke at drenge skal have et køkken men det syntes jeg nu fint man kan:) Magnet lampens maling skaller af så det er vist et større projekt at få den pæn, men er jo også så heldige at der sad hele 2 stk i huset da vi købte og dem har vi skam gemt.

Lidt forvasket sengesæt blev det også til.  

Det fineste Peter Pedal stof, lidt grøn fløjelsstof og en del meter retro stof skal engang bliver til bukser med lommer og en kjole.
Og sidst men ikke mindst denne lækre retro velurdragt som var grunden jeg begyndte at fylde en  pose for 50 kr, og fik jo proppet hele 20 dele ned i posen så fik virkelig noget for pengene. 

Her hjemme står den på bihulebetændelse, rigtig øv så overskudet er ikke til at starte noget kreativt om derværre:(

2 kommentarer:

  1. Sikke da en masse skønne køb! Og rigtig god bedring :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, syntes lige det er svært at finde plads til det hele men det kommer nok.
      Og velkommen til:)

      Slet