tirsdag den 27. marts 2012

Savlesmæk

Savlesmække er noget vi (læs Valdemar) er stor forbruger af her i huset og jeg syntes næste ikke vaskemaskinen kan følge med. Jeg ønsker dog ikke at købe flere da jeg tænker de jo er lette at sy. 
Da jeg for nogle dage siden havde gang i symaskinen fik jeg også syet disse savlesmække.
Den mørke blå er efter opskriften, "køb en brugt model i genbrug og spræt den op" og den til venstre er fra et mønsker i blaget Ingelise. Jeg er godt til freds med begge, trods den store størrelses forskel.
Den mørkeblå er i jersy stof og den til venstre er i flees og retro stof fra et sengesæt jeg en gang har købt i genbrug. Lukning er tryklås, jeg syntes det holder bedst i vask.
Er dog altid på udkig efter nye modelle så hvis du ved hvor jeg finder en må du meget gerne suge til:)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar