fredag den 6. april 2012

Dagen kreation


 I dag hvor vejret har været kedelig grå har jeg rigtig haft tid til at sy. Har længe beundret Marlenes flotte tørlæder og ved hjælp af hendes DYI gik jeg i gang i dag. Min blev dog ikke helt som hendes men med en anden bagside og jeg er super glad for resultatet.

¨

Jeg går ofte med tørklæder og jeg bruger sjællent tid foran spejlet for at rette dem pæn til så er rigtig glad for bagsiden, da jeg syntes den er blevet så pæn at man egentlig ikke kan se hvad der er for og hvad der er bag:)
I dag har jeg faktisk opdaget at min yndlingsbøjle er den pinke på billede, og det på trods af at jeg ikke er til lyserød. Skal på marked i morgen og skal helt sikkert kigge efter flere pink bøjler som kan pynte i gangen sammen med mine andre bøjler.

5 kommentarer: