torsdag den 24. januar 2013

Nye bukser



I starten af det nye år, fik jeg gang i symaskinen. Afholdt simpelhen en hygge sy dag samme med min mor. Jeg fik syet disse 3 par fløjls bukser til Valdemar. Han vokser godt og er storforbruger af bukser. Tit skal der rene bukser til når han lige har været forbi hunden vandskål eller har spildt mælk ned af sig selv, så det er godt med et lille lager. Plane er at bukserne skal pimpes lidt, vil gerne lave lidt applikationer i form af strygestof eller påsyet stof. Holder nok mest til det sidste da det gerne skulle holde til mange gang vask og det kan jeg have mine tvivler om, om stryge stof holder til det. Nogen der har erfaringer med det?

Alle 3 par bukser er syet i fløjls stof købt i genbrug, altså ren og skær stofrester. Hver par bukser har maks.  kostet 10 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar